Thursday, December 30, 2010

looking back at the year...

so here we are, the last day of the year.. what a wonderful year its been.. so many memories made and i'll always remember it definitely.. although i cant remember every single detail but i'll try to update what i can remember aite.. here we go down memory lane.. :)


*had our first Youth Awakening which I think was a blast!
*spent Valentines Day alone.. =(
*sang on stage in front of more than 100 people and it freaked me out..
*lost and got back love.. <3
*family members which stayed far far away came to Malaysia and we had family reunions
*went to Sabah and i had dreams of moving there.. i dont know why.. =p
*moved to the new MSU campus which looks awesome! 
*SPAIN won the World Cup!!!
*cut my hair!! :)
*got heartbroken..
*became a GLEEK.. =p
*moved house due to lame problems..(house in shah alam i mean)
*attended Faith Friendship and Freedom camp which changed me into a better person.. =)
*met up with old school friends which i havent seen since SPM was over..
*finally found out i was obsessed with Taylor Swift.. yes i am! =p
*celebrated my 19th birthday.. :) gosh i'm old.. 
*celebrated Christmas with my beloved family, both mum and dad's side.. i loved it!
*lost love again.. must be the perfect way to end the year.. sighhhh~

anyway, 2010 was a really good one.. i learnt a lot of things which I think changed me to be a better person.. I know I am a stronger person inside and not physically.. hope that 2011 will be a better year and i will learn more things as my life goes on..  i know it will be.. :) here are some pics of what went through 2010..





















there.. most of the pics of what happened in 2010.. =) hope you liked it.. i know i did.. 2011, here i come!! =) 

HAPPY NEW YEAR 2011 everyone!! =D

P.S this is for you..
So this is me swallowing my pride




Standing in front of you, saying I'm sorry for that night
And I go back to December all the time
It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing I'd realized what I had when you were mine
I go back to December, turn around and make it alright
I go back to December all the time

*i've had the time of my life when i was with you*

back to December~

I'm so glad you made time to see me
How's life? Tell me, how's your family?
I haven't seen them in a while

You've been good, busier than ever
We small talk, work and the weather
Your guard is up, and I know why

Because the last time you saw me
Is still burned in the back of your mind
You gave me roses, and I left them there to die

So this is me swallowing my pride
Standing in front of you, saying I'm sorry for that night
And I go back to December all the time

It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing I'd realized what I had when you were mine
I go back to December, turn around and make it alright
I go back to December all the time

These days, I haven't been sleeping
Staying up, playing back myself leaving
When your birthday passed, and I didn't call

Then I think about summer, all the beautiful times
I watched you laughing from the passenger side
And realized I loved you in the fall

And then the cold came, the dark days
When fear crept into my mind
You gave me all your love, and all I gave you was goodbye

So this is me swallowing my pride
Standing in front of you, saying I'm sorry for that night
And I go back to December all the time

It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing I'd realized what I had when you were mine
I go back to December, turn around and change my own mind
I go back to December all the time

I miss your tan skin, your sweet smile
So good to me, so right
And how you held me in your arms that September night
The first time you ever saw me cry

Maybe this is wishful thinking
Probably mindless dreaming
But if we loved again, I swear I'd love you right

I'd go back in time and change it, but I can't
So if the chain is on your door, I understand

This is me swallowing my pride
Standing in front of you, saying I'm sorry for that night
And I go back to December

It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing I'd realized what I had when you were mine
I go back to December, turn around and make it alright
I go back to December, turn around and change my own mind
I go back to December all the time, all the time

*freedom aint nothing but missing you*

Friday, December 17, 2010

guess who's back?

hey hey! guess who's back? ME!! =p haha.. i know, i havent been a good blogger this month.. i am just so busy with stuff.. my weekdays are packed with classes plus i have no internet connection to even blog and my weekends are just packed with loads of stuff to do.. so, what did i do this week you may ask? i shall just show you pics of everything la k but to sum it all up, i had one awesome week.. from meeting old friends, to surprise birthday party to going to the hospital.. lol.. 


its not me la who's in the hospital.. its daddy.. he got admitted today for a dental surgery.. :) he'll be fine.. just pray for him k? thank you!! :) well, as promised, here are the pics... enjoy! *i'm too lazy to blog thats why*

random day in class.. :)
with arifah.. :)
went for the Love & Life Malam Ria with Sapna..
and came back with 3 others, Chris,Chris and Jacinta.. :p
with Jacinta.. :)
Mdm Izlin's surprise bday party..
all the December-ians cutting the cake.. =p
right..
i had to jump and say 
"Happy Birthday Mdm Izlin! I love you!" 
3 times!!  
DO NOT LAUGH!!
classmates~

hmm.. thats about it i guess.. as i said earlier, daddy is in hospital now.. gonna see him tomorrow and its gonna be one big packed day la.. hospital, shopping, church, relatives dinner, back to the hosp.. dont even make me get started on sunday.. my weekends are always packed.. esp in december.. i just love this month la.. =) anyway, my birthday is this week.. =) yes, i'm finally gonna be 19.. and next year i'll be 20 already.. goodness me.. so olddddddddd.. :( haishhh.. how time flies.. 

i shall come back soon k! i'll try my best.. till then bloggie.. i dunno what to talk about here d... so, bye for now.. :)

*no Jimmy Choo's please! =p*

Friday, December 10, 2010

missing in action.. =p

the heck i was.. my poor darling bloggie.. i know you missed me right? so sorry la.. i've been wanting to blog but as usual, i love to procrastinate which leads me to writting this blog post now.. anyway, i really have no idea what to blog about actually.. i just came here to blog coz i dont want it to look dead.. haha.. ok let me just recap on what i have been doing since the beginning of December till now and the things that are gonna happen..

  • watched Due Date with a few of my friends at Mid Valley the other day.. funny crap la that movie.. should watch it if you're in for a stress release.. =)

  • had our first Jai Ho dance practice for the ponggal festival next year.. its awesome! but damn pain.. this is what you get for not exercising often.. my leg still aches till today and the next practice is on sunday.. haiyoo...
  • went to Mum's house after that and their house was already decorated.. all in the Christmas mood.. me too!! mine is in the process.. all decorated already, only the tree not up yet.. =p
the tree in Mum's house..
  • while decorating the house, i found Jordy's Santa's hat too.. so i decided to put it on and take a pic of it.. =) 
hahaha.. so cute!! 
  • we had our first mentor mentee activity that day by Shangkari.. it was really fun to sum it up.. 
Amirul and Syahmi doing APRICO!!
damn funny la the game.. :)
maybe we can play it for our youth games later.. :)
  • hmm.. i guess so far thats all the main highlights that happened so far la.. whats coming up you may ask? well, here's what i have in store for my december.. 
* 12th - Jai Ho 2nd practice
* 14th - LnL Malam Ria at Good Shepard Church, Setapak
* 17th - Charlene's church Christmas Concert
* 18th - Relatives anniversary dinner
* 19th - Christmas deco in church with the youths, Migrants BBQ night..
* 20th - Penetential Service
* 21st - Ashley's 1st birthday
* 22nd - My birthday :)
* 23rd - Mentor Mentee activity
* 24th - Christmas Eve Midnight Mass
*25th - Christmas in Taiping and Penang till 27th
* 31st - New Years Eve..!! =)

tada!! see how pack my december is.. haha.. i got loads of stuff to do plus with college sumore.. haiyoo.. i hope they give us Christmas holidays which i can only hope coz i know it wont happen.. pfttt.. anyway, looking on the bright side, Christmas is coming and its the season of giving.. :) so i shall see what i can do to give.. :) and if i dont blog again till next year, SORRY! you've seen my schedule for yourself rite.. =p till then bloggie! toodles! :)

*all i want for Christmas is you*

Wednesday, December 1, 2010

my december :)

hello December..!! woohoo!!! the month i've been waiting for all year has finally arrived..!! why am i waiting for this month you may ask? well, Christmas songs will be filling the atmosphere, my birthday is in this month and of course,Christmas.. :) its the best time of the year! so today being the first of December, i was all hyped up to go to coll and all set to study... cheeehhh wahh.. hahaha.. 


classes went on as normal.. first class was Aural Oral skills.. i had a new nickname too.. BRIDGE.. hahaha.. this was because, i sat between the boys and girls, so according to my lecturer, Mdm Amalina, i'm the bridge that connects the guys and the girls.. HAHA!! funny i know.. =p then it was break time so went to have lunch at the U cafe.. mummy called after that to tell me she and daddy are at the airport and will be leaving shortly.. sighh~ another 4 days without them.. :( they went to Bali btw.. 


right after classes were over at 4, Amir and Aten sent me to the train station and i finally took the ktm again after like eermm 11 months? haha.. its been soooo long since i last took the train and i was praying hard they wont betray me on the first day of December.. and it didnt! i was sooo happy the train came on time even the one going back to Kajang.. :) at kl sentral, i had the most amazing sight ever.. 2 gorgeous guys walked in the train and i couldnt take my eyes of them.. like seriously.. wooowwww... hahaha..


and another guy stood beside me with the earphone in his earholes blasting the music away.. he had a good choice in music i must say.. i was actually singing to the song that was until he turned and saw me.. goodness.. embarassing la.. then when the train reached mid valley, a few church boys which i knew off entered the train, made so much of noise and got shut down by some man.. hahahhaa..


when i finally reached kajang 2 hours later, Jonathan, Joshua and Joel came to escort me home.. hahahaha.. had dinner at aunty maureen's place and got back home.. today, i'm doing nothing but to finish up my homeworks for tomorrow.. i'll be driving to coll tomorrow from kajang!! weeeee!! thats the only nice thing when my parents are not around, i'll get the car.. hehe.. =p i'm so dead if mummy reads this.. :p 


anyway, i gtg continue doing my assignment.. i totally forgot about another assignment.. thank goodness Naufal reminded me.. see u soon bloggie!! Happy December..!! :D toodles!! 

*sweet serendipity <3*